2008. október 18., szombat

ISTEN MINDENHATÓ HATALMÁVAL TÖRŐDIK NÉPÉVEL!

Róma8:28
"Tudjuk pedig, hogy azoknak, akik Istent szeretik, minden javukra van......."

Akadályoz-e valami abban, hogy elhiggyük: Isten tervei a javunkat szolgálják?
A szenvedés problémája, különösen akkor, ha a szenvedést igazságtalannak látjuk, sok embernél nagyon nagy akadályt jelent, hogy elfogadják Isten uralmát a körülmények fölött. Hogyan fogadjuk az érthetetlen szenvedést?
Akár keresztyének vagyunk, akár nem, az életben próbákkal kell megküzdenünk. A keresztyén ember számára azonban Isten kegyelme elég ahhoz, hogy diadalmaskodni tudjon a bajok fölött és el tudja viselni a nehézségeket.

"Nincs még egy irodalom, amely valósághűbben és őszintébben nézne szembe az élet kemény tényeivel, mint a Biblia. Egyszer sem találunk benne egyetlen utalást sem arra, hogy a hívő élet megkímél a nehézségektől. Azt azonban megígéri, hogy megőriz a nehézségekben rejlő bajtól.... Az összes óceán minden vize sem tudja elsüllyeszteni azt a hajót, amelyikbe nem jut be. A világ minden baja sem árthat nekünk, ha nem jut el a szívünkbe. Ez a Zsolt 121 ígérete: "Az Úr megőriz téged minden bajtól."-EUGENE PETERSON

3 megjegyzés:

Zágoni János írta...

Tetszik a blogod, Monika. Nagyon tartlmas es szamomra aktualis temakat targyal, es batorit. Sokszor nem tudom ertekelni azt hogy hivo csladban szulettem, ahol az olembe pottyant az evangelium, es akkor is csak nagy kesore engedtem neki. Talan ha nem hivo csaldban szulettem volna, nem tudtam volna megterni. Ertekelem benned azt hogy megundorodtal teljesen a vilagtol es ott hagytad egybol. Velem mar sokszor megesett
hogy vissza/vissza nyultyam a regi dolgokhoz es egyszerre csak elestem benne. ket evig az en hivo eletem botladozo, mocsok es kepmutato volt
es sokszor emiatt az udvbizonyossagomat is elveszitettem. Ma este akdtam ra a blogodra es latva a te bizonysagteteledet, az Urhoz fohaszkodtam> O, Uram barcsak en is igazi hivo eletet elnek, es ne ilyen kepmutato, hitvany eletet. Kerlek imadkozz ertem, hogy erosodjek, mert tobb imanak nagyobb ereje van

Evi írta...

Elo pelda vagyok erre en is!; -fokent azoknak, akik melyen ismernek es nem felszinben (Samuel szombati eloadasa szerint) :P)
Orulok, hogy a kegyelem hasonlo baratok (mint ti) szamaban sem kerult el engem. Nem erdemlek semmit...
Konyorulo Urunk maradjon veletek (is)

Kiss Judit írta...

Ma reggel találtam rá a blogodra. Örülök neked Móni! , hogy ismerlek. Isten vezesse az életed továbbra is.
Judit, a szomszédból.